Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо нямам прекъсвач?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
    Мх всеки си решава сам за него си колега , и мен ме е жал вече да я цедя в критики , ама в началото много я перах , иначе ако нямаш чип мисля , че трябва да ти е 7000
    На 7200 знам, че трябва да е.
    156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
      На 7200 знам, че трябва да е.
      точно там!
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #48
        е това 7200 го писахме няколко пъти вече. При дизел 16V на мен ми прекъсва на около 5100
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
          На 7200 знам, че трябва да е.
          Мх може не помня казах , ама то кяр да настъпваш от 7000 нагоре няма освен на първа малко в обороти да влезниш за 2ра , иначе просто си издевателстваш над колата
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение

            Относно датата на програмиране това е първата дата на програмиране на компютъра и то няма общо в флашването на двигателната памет. Ако щеш и 50 пъти да я ремапнеш тази дата ще си остане.

            ....

            С лош ремап освен да тъпче и да харчи друго няма да стане

            Ами датата на производство на колата е 97-ма година. Датата на програмиране на ЕКУ-то е 98-ма. От там си мисля, че явно е датата на ремап-а.
            А за лошия ремап дето си написал - незнам какъв е, ама ми харчи на дълъг път 7-7.5 ако я карам нормално.
            С под 100 км/ч. ми пада под 7.
            В града ми харчи 11-12 някъде.

            Несъм спрял да я засичам от както съм я взел
            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
            Alfa Romeo 156 2.0 TS

            рейтинг фотографов

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
              Ами датата на производство на колата е 97-ма година. Датата на програмиране на ЕКУ-то е 98-ма. От там си мисля, че явно е датата на ремап-а.
              А за лошия ремап дето си написал - незнам какъв е, ама ми харчи на дълъг път 7-7.5 ако я карам нормално.
              С под 100 км/ч. ми пада под 7.
              В града ми харчи 11-12 някъде.

              Несъм спрял да я засичам от както съм я взел
              Между датата на производство на стъклата и датата на програмиране (вече когато е била сглобена) има разлика. Както и да е. Ти си човека чиито ограничител липсва нали така? Това проблем ли е за теб? Явно че е щом си пуснал тема. Да се самоуспокояваш, това помага ли на случая?
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                Не се успокоявам за прекъсвача - по скоро ме дразни това.
                А за датата на стъклата - дори несъм ги гледал какво пише на тях.
                Иначе съм сигурен че е 97-ма, защото датата на първата регистрация на колата е 03.11.1997.
                А предполагам, че тогава е била вече сглобена
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #53
                  Уфф добре де айде... грешен ми е талона, всичко дето го пише не е вярно, трябва да се примиря с това, че колата е регната 98-ма, сигурно в държавата дето казваш и сега трябва да стане по-лошо...

                  Всичко е мит, че е от италия, и че е възможно 98-ма година някой просто да е правил нещо по ЕКУ-то...
                  Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  рейтинг фотографов

                  Comment


                  • #54
                    Колега не разбрирам защо почваш , да се дразниш на хората, очевидно софтуера ти е баран, аз примерно дори и да имах чип(изключвателя ми да е бил на повече обороти) пак щях да ида да ми сложат чип тука, защото НИКОГА не можеш да си сигурен какъв чип е било!
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                      Колега не разбрирам защо почваш , да се дразниш на хората, очевидно софтуера ти е баран, аз примерно дори и да имах чип(изключвателя ми да е бил на повече обороти) пак щях да ида да ми сложат чип тука, защото НИКОГА не можеш да си сигурен какъв чип е било!
                      Ами дразня се на такива разни твърдения, дето накрая излиза, че и колата може да не е алфа.
                      Иначе знам, че е пипано ЕКУ-то, ама нямам 200 лв. сега да ходя да го ремапват.

                      П.С: Горния пост ми е относно мнение на един колега, ама сега видях, че той си е изтрил поста явно!
                      Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 11:21.
                      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS

                      рейтинг фотографов

                      Comment

                      Working...
                      X